Arduino


ЖК-дисплей 2.4" з сенсорним пером

ЖК-дисплей 2.4" з сенсорним пером

Характеристики:
  • Зібрано на контролері: SPFD5408
  • Напруга живлення модуля: 3.3 - 5 В
  • TFT РК-дисплей
  • Сенсорний екран - резистивний 4-канальний
  • Діагональ екрану: 2.4 дюйма
  • Роздільна здатність екрану: 320 x 240 пікселів з підтримкою 262000 кольорів
  • Сумісність: Arduino UNO
  • Micro SD карт-рідер
  • 20-піновий інтерфейс для підключення живлення, мікроконтролера і периферійних пристроїв
  • Передача даних: по каналах 8 біт і 4 лінії контролю
  • Розміри: 72 х 52 х 13 мм;
  • Вага: 31 г
К-ть Ціна
Від1шт214грн
Від2шт203грн
Код: 814
шт.

Переглянути відгуки (1)

РК-дисплей 2.4" з сенсорним пером використовується для перетворення сигналів від контролерів, датчиків в графічну інформацію і виведення її на екран, для управління графічною інформацією та для запису-читання графічної інформації з microSD карт.

рис.2

РК-дисплей 2.4" з сенсорним пером повністю сумісний з Arduino Uno.

рис.2

Для використання РК-дисплея 2.4" з сенсорним пером потрібно на його основі зібрати макет (підключити до контролера, забезпечити живлення, за потребою підключити сигнали датчиків і підключити microSD карту).

РК-дисплей 2.4" з сенсорним пером підтримує передачу даних по 8 каналам з чотирма лініями контролю (контакти D5 - D13 і А0 - А3).

Управління ЖК-дисплеєм 2.4" з сенсорним пером здійснюється від Arduino контролера, або від іншого мікропроцесорного керуючого пристрою через відповідні виводи.

Для коректної роботи РК-дисплея 2.4" з сенсорним пером потрібно записати в контролер потрібні бібліотеки (бібліотека 1, бібліотека 2) і спеціальні програми (бібліотека UTFT обов'язкове). Управління безпосередньо зображенням здійснюється за допомогою тачскрін.

РК-дисплей 2.4" з сенсорним пером має 20-піновий інтерфейс для підключення живлення, мікроконтролера і периферійних пристроїв.


Відгуки про ЖК-дисплей 2.4" з сенсорним пером:



Ганыч
Сенсорного пера в наличии не было, но оно и не нужно. С экранчиком пришлось повозиться. В конце концов подошла библиотека SPFD5480, в которой в файле SPFD5408_TouchScreen.cpp пришлось раскомментировать и заменить строку с return TSPoint(x, y, z); на  return TSPoint(1103-y, 1063-x, z); и закомментировать строку return TSPoint(x, 1023 - y, z); Интересный экранчик, но отжирает практически все пины у ардуинки