1045R CW пропеллери для мультикоптера

1045R CW пропеллери для мультикоптера

Характеристики:
  • Матеріал: карбон і пластик
  • Діаметр гвинта: 10 "
  • Крок гвинта: 4.5 "
  • Діаметр вала: 6.0 мм
  • Товщина в центрі: 9.7 мм
  • Рекомендований двигун: 800-1100 KV
  • Кількість в комплекті: 4 (2 лівих і 2 правих)
Ціна:
140 грн
Код: 714
шт.


5045R CW пропеллери для мультикоптера

5045R CW пропеллери для мультикоптера

Характеристики:
  • Матеріал: карбон і пластик
  • Діаметр гвинта: 5"
  • Крок гвинта: 4.5 " 5
  • Рекомендований двигун: 800-1100 KV
  • Кількість в комплекті: 4 (2 лівих і 2 правих)
Ціна:
84 грн
Код: 780
шт.


8045R CW пропеллери для мультикоптера

8045R CW пропеллери для мультикоптера

Характеристики:
  • Матеріал: карбон і пластик
  • Діаметр гвинта: 8"
  • Крок гвинта: 4.5 " 5
  • Рекомендований двигун: 800-2200 KV
  • Кількість в комплекті: 4 (2 лівих і 2 правих)
К-во Ціна
От1шт140грн
От3шт133грн
Код: 783
шт.

Для того, щоб авіамодель здійснювала рух, до неї необхідно прикласти силу, яка називається силою тяги. Сила тяги утворюється за допомогою повітряного гвинта , який, обертаючись, своїми лопатями відкидає потік повітря назад, тобто в протилежну польоту сторону. За 3 закону Ньютона - кожній дії відповідає однакова і протилежно спрямована протидія - потік повітря прагне відштовхнути повітряний гвинт в зворотну сторону - в сторону польоту. Підйомна сила, що виникає, піднімає модель в повітря.

  • Основні геометричні параметри повітряного гвинта

       
    • Діаметр повітряного гвинта - це діаметр кола, описуваного кінцями повітряного гвинта; половина діаметра - це радіус повітряного гвинта.  
    • Крок повітряного гвинта - відстань, яку проходить гвинт уздовж осі за один оборот. Крок повітряного гвинта може бути постійним або змінним.

      Хода гвинта - це відстань, яку авіамодель пролітає за один оборот повітряного гвинта .

      Повітряний гвинт, що встановлюється попереду моделі, називається тягнучим гвинтом. У деяких випадках гвинти встановлюють ззаду крила; такий гвинт називається штовхаючим.  

    • Профіль повітряного гвинта - це перетин лопаті гвинта по його робочій частини. Передня частина профілю називається носом, а протилежна частина - хвостовиком. Відстань між найбільш віддаленими точками носа і хвостовика називається шириною профілю, а лінія, що з'єднує ці точки, називається хордою профілю. Найбільша відстань, перпендикулярна хорді профілю, називається товщиною профілю.
  • Основні аеродинамічні характеристики повітряного гвинта

    • Кут атаки: кут розташування профілю гвинта до потоку повітря
    • Якість профілю - відношення величини підйомної сили до лобового опору, яке виходить при обтіканні профілю повітряного гвинта повітрям.
    • Кут установки перерізу: кут розташування перетину щодо площини обертання повітряного гвинта
  • Підготовка до роботи

    Повітряний гвинт необхідно балансувати, так як незбалансований повітряний гвинт може привести до вібрації моделі. Якщо гвинт поставити на лінійки, то при поганому балансуванні він прагне повернутися в бік важкої частини. Щоб гвинт зайняв рівновагу, необхідно зняти зайвий матеріал.

    Балансують повітряні гвинти тільки статично, що цілком достатньо для зменшення вібрації.

Фірма GreenChip пропонує Вам придбати повітряні гвинти для Ваших авіамоделей!