Всі існуючі авіамоделі обладнані електричними моторами або ж двигунами внутрішнього згоряння.
Моделі з електродвигунами, в свою чергу, діляться на два типи: з колекторним і безколекторним моторами.
Електричний колекторний двигун - це серце для великого числа радіокерованих моделей, зокрема - недорогих. Принцип дії механізму досить простий - струми протікають в протилежних напрямках в 2 сполучених вузлах мотора - роторі і статорі, за рахунок чого виникають електромагнітні поля, що приводять у рух рухому частину двигуна - ротор.
Простота такого механізму робить його досить дешевим у виробництві і легким у використанні, завдяки чому подібні движки часто використовуються в радіокерованих моделях. У більшості випадків колекторні двигуни встановлюються на радіокеровані авіамоделі початкового рівня.
Переваги колекторних двигунів для авіамоделей :
маленькі розміри;
невелика вага;
низька вартість;
простота ремонту.
Недоліки колекторних двигунів для авіамоделей :
постійне тертя;
швидкий знос щіток. Це призводить до необхідності частого ремонту таких машин в порівнянні з моделями, що мають безколекторну систему;
низький коефіцієнт корисної дії (60%) у порівнянні з безколекторними двигунами.
Колекторні двигуни машинок на пульті управління працюють від мережі постійного струму або від звичайної батарейки.
Безколекторні моделі є більш серйозними. Вони не гудуть, їх можна запускати навіть у критих приміщеннях.
У безколекторних двигунів для авіамоделей статор є рухомою частиною, а ротор з трифазною обмоткою - нерухомою. Такі мотори в порівнянні з колекторними є більш надійними, що досягається відсутністю щіткового механізму.
Переваги безколекторних двигунів для авіамоделей :
високий ККД двигуна - до 92%;
висока максимальна швидкість руху;
зносостійкі завдяки закритому типу мотора;
хороший захист від бруду, пилу і вологи.
Недоліки безколекторних двигунів для авіамоделей :
висока вартість;
складний ремонт мотора в разі поломки.
Фірма GreenChip пропонує Вам придбати різні двигуни для авіамоделей !